Operator w komunikacie z dania 14 marca 2018 r. informuje, iż mogło nastąpić nieuprawnione uzyskanie dostępu do niektórych danych osobowych części klientów usługi „Bezpłatnego Dostępu do Internetu”, a klienci są proszę o zmianę haseł. Jednocześnie podkreślono, że zostały podjęte czynności zapobiegawcze.
Firma w związku z incydentem poinformowała w tej sprawie Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych oraz jednocześnie złożył zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.
Na stronie internetowej operatora czytamy:
Dla zapewnienia najwyższego standardu bezpieczeństwa danych klientów podjęliśmy natychmiast odpowiednie działania profilaktyczne i ochronne, w tym m.in. na stronie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Aero2 wprowadzono dodatkowe zabezpieczenie, które uniemożliwiło ewentualne bezprawne pobieranie danych osobowych klientów, czasowo zablokowano możliwości wyświetlania danych osobowych klientów sklepu Pakiety Aero na koncie po zalogowaniu oraz czasowo zablokowano dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Aero2 (klienci mieli możliwość dokonania zakupu pakietów poprzez sklep internetowy Aero2 działający pod linkiem: www.sklep.aero2.pl). Obecnie wszystkie serwisy są już aktywne. Podkreślamy również, iż próba nieuprawnionego dostępu nie dotyczyła takich danych, jak: PESEL oraz numer i seria dowodu.
Komentarze