Największy polski portal handlowy udowadnia, iż stać go na odważne posunięcia i że wciąż walczy o utrzymanie swojej pozycji na rynku. Tydzień temu serwis wprowadził nową usługę o nazwie Allegro Smart, z której skorzystało już 100 tys. użytkowników portalu. W ten sposób sprzedano ponad 850 tysięcy produktów.
Usługa Allegro Smart! została wprowadzona na rynek 27 sierpnia tego roku. Premierze towarzyszyła głośna kampania reklamowa. Usługa opiera się na abonamencie w kwocie 49 zł, dzięki któremu klient może skorzystać z bezpłatnej dostawy i zwrotu zakupionych produktów. W ramach usługi można skorzystać 365 przesyłek w ciągu roku. Dla mniej wymagających stworzono tańszą wersję w kwocie 39 zł na pół roku.
Aby przystąpić do programu należy spełnić określone warunki. Oferta Allegro Smart skierowana jest do rzetelnych sprzedawców o bardzo dobrej opinii, którzy posiadają tytuł Super Sprzedawcy przyznawany przez Allegro. Do tego grona mogą przystąpić również ci, którzy są polecani przez ponad 98 % kupujących.
Przedstawiciele Allegro wydają się być zadowoleni z sukcesu nowej usługi, podając, iż każdego dnia zyskują od 10 do 15 tysięcy nowych klientów korzystających z Allegro Smart. Usługa ta cieszy się niemałą popularnością również wśród sprzedawców. Dzięki niej użytkownicy Allegro zamieścili znacznie więcej produktów. Jak szacuje Allegro, w pierwszym tygodniu po premierze usługi, sprzedawcy opublikowali niemal 4 miliony nowych ofert. Obecnie portal może się pochwalić 34 milionami produktów oferowanych w usłudze Allegro Smart.
Wśród towarów najchętniej nabywanych w nowej usłudze znajdowały się produkty z kategorii dom i ogród, zdrowie, uroda oraz żywność. Tuż za nimi uplasowały się produkty elektroniczne, produkty dla dzieci, książki i artykuły multimedialne. Klienci chętnie zamawiali również części samochodowe oraz ubrania. Znacznym zainteresowaniem cieszyła się usługa Smart Okazje, w której proponowano bardzo atrakcyjne rabaty.
Do sukcesu usługi niewątpliwie przyczyniła się sieć dostawy, która obejmuje liczne punkty odbioru, bo powyżej 15 tysięcy. Należą do nich paczkomaty InPost, oddziały Poczty Polskiej, kioski RUCH, stacje paliw koncernu Orlen, sklepy sieci Żabka i Freshmarket.
Komentarze