Czat dla usługi Allegro Ads to pierwszy tego typu kanał kontaktu i pierwszy z wielu kroków zaplanowanych przez firmę w ramach strategii Customer Experience do 2020 roku. Czat pozwala na rozmowę w czasie rzeczywistym z zachowaniem zalet formy pisemnej. Można dzięki temu jednocześnie pisać na czacie i wykonywać inne czynności w tej samej chwili. Obsługa serwisu może odpowiadać na pytania i wątpliwości w chwili, gdy takie się pojawiają.
Usługa wystartowała 27 lutego 2018 roku, jest dostępna na stronie www.ads.allegro.pl po zalogowaniu się do panelu. W godzinach od 9 do 17 od poniedziałku do piątku obsługa odpowiada na bieżące pytania sprzedających. Jak podkreśla Kornelia Musiałowska-Kałużna, Senior Customer Experience Manager w Allegro
W przyszłości wydłużymy godziny aktywności i będziemy pracować też w weekendy. Teraz poza godzinami działania czatu z Allegro można skontaktować się mailowo. Skróciliśmy czas obsługi kupujących i sprzedających na Allegro i już teraz na niemal 90% pytań odpowiadamy w czasie krótszym niż 6 godzin.
Trwają jednocześnie prace nad wdrożeniem czatu dla klientów i partnerów Allegro korzystających z innych funkcji serwisu.
Komentarze