Każdego miesiąca co czwarta firma w Polsce robi zakupy na Allegro. Dzięki Allegro Biznes ich „podróż konsumencka” będzie teraz jeszcze lepsza. Możliwość samodzielnego i szybkiego wyboru produktów w połączeniu z bardzo bogatą ofertą w konkurencyjnych cenach oraz wygodnymi dostawami - elementy tak ważne w naszych codziennych, prywatnych zakupach - nie były do tej pory dostępne w przypadku zakupów firmowych. Ponieważ jednak klienci, poza życiem zawodowym, przyzwyczaili się do określonego standardu zakupów online, ta luka doprowadziła do szybkiego rozwoju funkcji i usług, takich jak Allegro Biznes, skierowanych do klientów B2B
- powiedziała Dagmara Brzezińska-Marcu, Commercial Category Management Director w Allegro.
Stworzenie nowego portalu było podyktowane również potencjałem finansowym, który niesie on ze sobą. Przedstawiciele największego polskiego serwisu sprzedażowego szacują, iż wartość zakupów biznesowych w 2021 r. osiągnie blisko 340 mld złotych.
Oferta Allegro Biznes ma zostać skierowana do przedsiębiorców różnych branż. Platforma będzie umożliwiała sprzedaż np. artykułów biurowych, środków czystości, czy sprzętu komputerowego. W zasadzie będzie tu można natrafić na wszystko, co ułatwia prowadzenie biznesu. Allegro Biznes chce zadbać także o firmy ze szczególnych branż takich jak salony kosmetyczne, fryzjerskie, warsztaty samochodowe czy cała szeroko pojęta branża budowlana. Zachętą do korzystania z nowego portalu mają być liczne rabaty, możliwość korzystania z porównywarki ofert oraz wydłużone terminy płatności za produkty.
Allegro jest obecnie w pierwszej dziesiątce największych portali sprzedażowych na świecie. Uruchomienie serwisu Allegro Biznes może tylko umocnić tę pozycję
Komentarze