Od południa dnia dzisiejszego w Banku Pekao występują problemy z dostępem do konta, z autoryzacją SMS oraz dostępem do serwisu internetowego banku. Bank wydał komunikat w tej sprawie.
Pierwsze informacje o awarii w Banku Pekao pojawiły się w sieci około godziny 12:00. Wówczas bank poinformował, że mogą występować problemy z dostępem do serwisu internetowego www.pekao.com.pl, aplikacji PeoPay oraz wysyłką wiadomości SMS. W komunikacie opublikowanym na stronie facebookowej banku dodano, że bank pracuje nad pilnym rozwiązaniem problemu.
Według danych pochodzących z serwisu Down Detector, zajmującego się awariami różnych portali internetowych, problemy ze stroną internetową Banku Pekao zaczęły się około 11:28. Najczęściej zgłaszanymi usterkami w tym serwisie były kłopoty z logowaniem (52 proc.), płatnością kartą (23 proc.) lub awarią całego systemu (23 proc.).
Awaria póki co nie została jeszcze usunięta, a zdenerwowani klienci banku piszą na Facebooku:
Od 4 godzin nie da się nic zrobić... macie zamiar kiedyś to naprawić? Jestem waszym klientem od 5 lat i nigdy nie było takich problemów, chyba czas na zmiany.
Z bankomatów najmniejszy nominał 50 zł który można wypłacić. Bardzo częste problemy z aplikacją "dobra zmiana".
I wieczny problem z przelewami... Zamiast przelew być tego samego dnia ostatnią sesją to nie czekaj sobie do 13.00 dnia następnego.
Komentarze