Jeżeli dzisiaj nie mogliście lub dalej nie możecie skorzystać z bankowości elektronicznej ING Banku Śląskiego – nie jest to problem po waszej stronie. Od godzin popołudniowych trwa usuwanie skutków poważnej awarii, do jakiej doszło w tym banku.
Od godziny 15:00 klienci banku masowo zgłaszają problem z dostępem do systemów bankowych ING Banku Śląskiego. Na stronie Down Detector kilkaset osób zgłosiło trudności z zalogowaniem się do systemu bankowości elektronicznej. Bank przyznał się, że problemy mają źródło po jego stronie i przeprasza swoich klientów. Rzecznik banku, Piotr Utrata, powiedział Polskiej Agencji Prasowej, że awaria prawdopodobnie dotyczy infrastruktury sieciowej banku.
Skala awarii wygląda na bardzo poważną. Pojawiły się problemy z płatnościami kartami i wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działała także infolinia banku, o czym ING Bank Śląski informował na swoim facebookowym profilu.
Obecnie strona informacyjna banku już działa, wciąż jednak występują trudności z wykonywaniem przelewów za pośrednictwem aplikacji, sprawdzaniem salda konta oraz logowaniem się do systemu bankowości elektronicznej. Bank utrzymuje, że trwają prace serwisowe, mające przywrócić pełną sprawność wszystkich usług.
Komentarze