Rosnąca
popularność omnichannel wśród Polaków sprawiła, że Ceneo.pl
odświeża swój serwis CeneoLokalnie.pl i rusza z nową ofertą dla
sklepów. Projekt to również odpowiedź na rosnącą wśród
klientów potrzebę szybkich
i tańszych zakupów internetowych.
Pojawianie się nowych lokalnych ofert sklepów na CeneoLokalnie.pl to jedynie początek zmian jakie już wprowadzono w serwisie. Strona zmieniła swoją szatę graficzną, a właściciele zmienili też zasady współpracy ze sklepami. Publikacja ofert jest bezpłatna dla wszystkich sklepów, które chcą rozpocząć lokalną współpracę z Ceneo.pl. Jedynym kosztem jest opłata za przejście użytkownika do oferty sklepu. Pierwsze rozmowy pokazują, że wśród naszych partnerów znajdą się zarówno duże markety, które prowadzą własne sklepy internetowe, jak również małe sklepy stacjonarne, które rozszerzyły swoją sprzedaż o internet. CeneoLokalnie.pl to szansa dla sprzedawców chcących dotrzeć do klientów ze swojej najbliższej okolicy, którzy szukają inspiracji i opinii o produktach w internecie, ale kupują produkty stacjonarnie – podkreśla Paweł Piekarski product owner Ceneo.pl.
Obecnie w serwisie CeneoLokalnie.pl użytkownicy znajdą blisko 3 mln produktów, które można znaleźć w ponad 2 tys. sklepów stacjonarnych i punktach odbioru.
Ceneo.pl to jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce, skupiający ponad 18 000 sklepów internetowych. Codziennie ułatwia milionom użytkowników znalezienie produktów i atrakcyjnych ofert sklepowych. Dzięki mobilnej aplikacji Ceneo.pl klienci mogą nie tylko zrobić zakupy czy poznać opinie, ale również porównać ceny za pomocą skanera kodów kreskowych. Serwis umożliwia też robienie zakupów w różnych sklepach za pomocą jednego zamówienia.
Z kolei sklepom oferuje możliwość zwiększenia sprzedaży oraz promocję swojej marki.
Komentarze