Umożliwia ono sprzedawcom skuteczne poszerzenie swojej oferty o zagraniczne rynki i sukcesywny rozwój międzynarodowej sprzedaży. Jego działanie polega przede wszystkim na automatycznym generowaniu ofert przetłumaczonych na język kupujących w wybranym kraju.
Po raz pierwszy eBay udostępnił to narzędzie na rynku polskim. Mogą z niego korzystać wszyscy sprzedawcy biznesowi. Oprócz tłumaczenia ofert eBaymag aktualizuje stany magazynowe po sprzedaży i określa właściwą kategorię oraz kluczowe parametry wystawianego produktu, co wpływa na efektywniejsze pozycjonowanie w wyszukiwarce eBay. Sprzedający ma także możliwość filtrowania przedmiotów według cen, kategorii lub lokalizacji magazynu, co daje pełną kontrolę nad tym, jakie produkty chce sprzedawać. Narzędzie umożliwia również elastyczne ustalanie cen, zwiększanie lub zmniejszanie ich na wybranych rynkach, a także zarządzanie kosztami wysyłki i polityką zwrotów.
Poprzez takie rozwiązania, jak eBaymag chcemy łączyć kupujących i sprzedających online bez względu na to, gdzie się znajdują i w jakim języku mówią. Dziś prawie 60% wszystkich transakcji na eBay to transakcje międzynarodowe, dlatego też nowoczesne narzędzia, takie jak eBaymag, mają za zadanie wspierać naszych polskich sprzedawców w rozwoju swojej działalności i ekspansji na rynki zagraniczne. – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay.
Komentarze