Poinformował o tym na blogu Rob Leathern, dyrektor ds. zarządzania produktami w Facebooku:
Chcemy, aby ludzie nadal odkrywali i poznawali nowe produkty i usługi dzięki reklamom na Facebooku, ale bez obaw o oszustwo. Istnieje wiele firm, które promują opcje binarne, Initial Coin Offering czy kryptowaluty, ale nie działają w dobrej wierze.
Jak wyjaśnia rzecznik prasowy platformy, nowa polityka będzie realizowana zarówno za pomocą narzędzi automatycznych, jak i kontroli ręcznej. Zakazane mają być te reklamy, które prowadzą użytkowników do stron wykorzystujących głównie kryptowaluty, Initial Coin Offering lub opcje binarne.
Nowe zasady mają także dotyczyć pozostałych platform należących do spółki, a więc m.in. Instagrama czy sieci reklamowej Audience Network. Sami użytkownicy Facebooka również mogą zgłaszać podejrzane reklamy, które mogą naruszać nowowprowadzoną politykę.
Komentarze