Portal bezpiecznego e-biznesu

Klienci PKO BP częściej korzystają z aplikacji mobilnej niż z serwisu transakcyjnego banku

 Klienci PKO BP częściej korzystają z aplikacji mobilnej niż z serwisu transakcyjnego banku

Lexlab Bezpieczne regulaminy sklepów i serwisów internetowych Wycena usługi

W sierpniu 2018 roku liczba logowań do aplikacji IKO okazała się większa niż liczba logowań do serwisu transakcyjnego iPKO. To oznacza, że klienci największego polskiego banku coraz częściej polegają na aplikacji mobilnej jako podstawowym narzędziu do zarządzania finansami osobistymi i kontaktu z bankiem.

Klienci PKO BP częściej korzystają z aplikacji mobilnej niż z serwisu transakcyjnego banku

Według komunikatu podanego przez PKO BP, sierpień 2018 r. to pierwszy taki miesiąc w historii banku, gdy liczba logowań do aplikacji mobilnej przewyższała liczby logowań do serwisu internetowego iPKO. Bank informuje, że w sierpniu klienci PKO BP i Inteligo zalogowali się do aplikacji IKO ponad 44 miliony razy.

Jak powiedział Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim:


Ponad 44 miliony logowań do IKO w sierpniu to wynik, który nawet na nas robi ogromne wrażenie. Tak dynamiczny przyrost aktywnych klientów, którzy chcą korzystać z aplikacji IKO, to najlepszy dowód na to, że dostarczamy im produkt najwyższej jakości, spełniający ich oczekiwania. Potwierdzają to też świetne opinie klientów w sklepach z aplikacjami, które od wielu miesięcy utrzymują IKO na pozycji lidera wśród bankowych aplikacji mobilnych.

Podobne statystyki przedstawił również bank Millenium, choć należy mieć na uwadze, że chodzi o wyniki z miesięcy wakacyjnych. O tej porze roku choćby z powodu wyjazdów większa ilość klientów korzysta z urządzeń mobilnych niż z komputerów w domach czy biurach.

Klienci największego polskiego banku posiadają na swoich telefonach już ponad 2,8 mln aplikacji IKO, a w każdym miesiącu ich aktywność w kanale mobilnym rośnie. Pierwsze 50 milionów transakcji w IKO wykonali w ciągu ponad 4 lat, a kolejne 50 milionów już w zaledwie 8 miesięcy. Obecnie na liczniku jest już ponad 113 milionów transakcji w IKO od startu aplikacji w 2013 roku.

Komentarze

‹ Poprzedni artykułWartość rynku ubezpieczeń od cyberzagrożeń rośnie w ogromnym tempie! Następny artykuł ›Czy gwarancja skraca termin do złożenia reklamacji?

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci. Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Drukarnia Fortuny - kalendarze

Adwokat Art. 178A KK Katowice

Legalniewsieci.pl © 2024. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się