W sierpniu 2018 roku liczba logowań do aplikacji IKO okazała się większa niż liczba logowań do serwisu transakcyjnego iPKO. To oznacza, że klienci największego polskiego banku coraz częściej polegają na aplikacji mobilnej jako podstawowym narzędziu do zarządzania finansami osobistymi i kontaktu z bankiem.
Według komunikatu podanego przez PKO BP, sierpień 2018 r. to pierwszy taki miesiąc w historii banku, gdy liczba logowań do aplikacji mobilnej przewyższała liczby logowań do serwisu internetowego iPKO. Bank informuje, że w sierpniu klienci PKO BP i Inteligo zalogowali się do aplikacji IKO ponad 44 miliony razy.
Jak powiedział Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim:
Ponad 44 miliony logowań do IKO w sierpniu to wynik, który nawet na nas robi ogromne wrażenie. Tak dynamiczny przyrost aktywnych klientów, którzy chcą korzystać z aplikacji IKO, to najlepszy dowód na to, że dostarczamy im produkt najwyższej jakości, spełniający ich oczekiwania. Potwierdzają to też świetne opinie klientów w sklepach z aplikacjami, które od wielu miesięcy utrzymują IKO na pozycji lidera wśród bankowych aplikacji mobilnych.
Podobne statystyki przedstawił również bank Millenium, choć należy mieć na uwadze, że chodzi o wyniki z miesięcy wakacyjnych. O tej porze roku choćby z powodu wyjazdów większa ilość klientów korzysta z urządzeń mobilnych niż z komputerów w domach czy biurach.
Klienci największego polskiego banku posiadają na swoich telefonach już ponad 2,8 mln aplikacji IKO, a w każdym miesiącu ich aktywność w kanale mobilnym rośnie. Pierwsze 50 milionów transakcji w IKO wykonali w ciągu ponad 4 lat, a kolejne 50 milionów już w zaledwie 8 miesięcy. Obecnie na liczniku jest już ponad 113 milionów transakcji w IKO od startu aplikacji w 2013 roku.
Komentarze