Rossmann oświadczył, że akcja jest próbą oszustwa klientów.
Sprawę zgłosiliśmy już do przedstawicieli Facebooka i zostanie on usunięty –informują przedstawiciele firmy.
Rzekomy konkurs rozpoczął się w czwartek na profilu „Rossmann – Jubileusz 2017”. W konkursie można było wziąć udział poprzez polubienie strony, udostępnienie posta oraz wpisanie w komentarzu swojego imienia. Nagrodą w konkursie były darmowe zakupy w Rossmannie dla 10 osób oraz karty rabatowe. Na marginesie należy zaznaczyć, że tego rodzaju mechanizm konkursu nie jest zgodny z regulaminem Facebooka. Niezależnie od tego, w konkursie wzięło udział ponad 50 tysięcy osób w kilkanaście godzin!
Oprócz niezgodnego mechanizmu działania konkursu, należy zwrócić uwagę, że konkurs nie był prowadzony na oficjalnym profilu na Facebooku (oficjalny profil jest oznaczony niebieskim znakiem).
Po uzyskaniu informacji o konkursie, Rossmann zdecydowanie zaprzeczył, że organizuję taki konkurs, a całą akcję nazywa oszustwem. Firma zgłosiła sprawę do Facebooka. W oświadczeniu firmy możemy się także dowiedzieć, że wszystkie organizowane przez nią konkursy i promocje prezentowane są tylko i wyłącznie w gazetkach promocyjnych, magazynie "Skarb", na portalu internetowym, a także na oficjalnych profilach Rossmanna w mediach społecznościowych oznaczonych jako konta zweryfikowane.
Konkurs w dalszym ciągu istnieje tak samo jak profil „Rossmann – Jubileusz 2017” - uważajcie.
Komentarze