1 września Poczta Polska uruchomiła nową oferta dla e-przedsiębiorców. Dzięki specjalnym pakietom, cena jednostkowa przesyłki spadła poniżej 3,6 zł !
Sprzedaż pakietów jest prowadzona za pośrednictwem strony internetowej ecommerce.poczta-polska.pl. Poczta Polska doręczy pakiety z opakowaniem firmowym w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta. Nowa oferta spółki ma na celu wzmocnić jej pozycję na rynku e-commerce.
Strategia Poczty zakłada, że do 2020 roku, głównym obszarem wzrostu firmy będą paczki, przesyłki kurierskie i cały łańcuch wartości dla e-commerce. Firm zamierza osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100% – informuje Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż.