Dzięki nowemu rozwiązaniu użytkownicy będą mogli nie tylko sprawdzić status przesyłki, ale także, za pomocą smartfonu z zainstalowanym komunikatorem, nadać przesyłkę w najbliższym Paczkomacie.
W komunikatorze Messenger będzie można wpisać „InPost – Paczkomaty, kurier” i zadać pytanie np: „Jaki jest status przesyłki nr…?”, „Gdzie jest najbliższy Paczkomat?” by otrzymać odpowiedź wygenerowaną przez samouczącego się chatbota.
Jak wyjaśnia Rafał Brzoska, założyciel i prezes Integer.pl, właściciela marki InPost:
Zastosowanie sztucznej inteligencji to przełomowa zmiana. Upraszczamy i sprowadzamy korzystanie z usług logistycznych do poziomu okienka w smartfonie zgodnie z filozofią: być jak najbliżej klienta. Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wprowadzenie do serwisu sztucznej inteligencji pozwoli na uzyskiwanie w czasie rzeczywistym odpowiedzi na kierowane do nas zapytania.
Komentarze