W naszym kraju debiutuje usługa Paypal Checkout. To rozwiązanie jest przeznaczone dla e-sklepów, integruje w sobie usługę ze stroną sklepu oraz prezentuje metody płatności.
PayPal Checkout ułatwia kupowanie i płacenie za zakupy w Internecie. Na całym świecie korzysta już z niego 200 mln użytkowników. Dzięki temu rozwiązaniu wskaźnik konwersji w branży e-commerce wzrósł o 82%. Amerykańscy sprzedawcy, którzy implementowali u siebie tę funkcjonalność, osiągnęli jeden z najwyższych wskaźników konwersji w branży – na poziomie 88,7%.
Firma wyjaśnia, że integracja usługi PayPal Checkout ze stroną internetową wystarczy, aby dostosować e-sklep do potrzeb lokalnych i zagranicznych klientów. Klienci uzyskują łatwy dostęp do internetowej strony sklepu oraz przejrzysty interfejs prezentujący wybrane sposoby płatności. PayPal Checkout minimalizuje liczbę kliknięć prowadzących do zakupu i ułatwia proces powtórnego logowania. Przejście procesu rejestracji nie wymaga kolejnego procesu reautoryzacji.
Usługa PayPal Checkout pozwala na robienie zakupów w różnych częściach świata. PayPal planuje wdrożyć alternatywny sposób płatności dopasowany do lokalnej społeczności. Dla klientów w Holandii będzie to iDEAL, w Belgii Bancontact, Włosi zapłacą z MyBank, Niemcy z Giropay (niemieccy konsumenci mogą wybrać również SEPA Direct Debit), a w Austrii – EPS. Polskie e-sklepy mają o kogo walczyć: według danych PayPala, najwięcej w nich wydają konsumenci z Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji i Holandii.
Komentarze