Poczta Polska, udostępniła swoim klientom możliwość bezgotówkowego opłacenia przesyłek pobraniowych wydawanych w placówkach pocztowych. Do przeprowadzenia takiej transakcji wystarczy karta płatnicza lub dowolny model smartfona, wyposażonego w aplikację mobilną banku z funkcją BLIK.
Stałe udoskonalanie oferty w zakresie usług e-commerce to jeden z głównych celów jaki stawia sobie Poczta. Intensywnie pracujemy nad tym, żeby nasi klienci mogli coraz szybciej i wygodniej odbierać zakupione w internecie produkty. Od października we wszystkich placówkach Poczty Polskiej można zapłacić bezgotówkowo przy odbiorze przesyłki. W ciągu miesiąca planujemy również wdrożyć płatności kartą za przesyłki pobraniowe doręczane przez kuriera – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.
Tak samo, jak w przypadku innych płatności kartą w urzędach pocztowych, nie będziemy pobierać żadnych prowizji z tytułu dokonania płatności kartą za przesyłki pobraniowe, bez względu na to, czy jest to karta kredytowa czy debetowa – dodaje Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.
W 2016 r. blisko 30% paczek nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej zostało opłaconych gotówką za pobraniem, a średnia kwota takiej transakcji wynosiła 200 zł.
Komentarze