Sprzedaż pakietów będzie prowadzona za pośrednictwem strony internetowej www.ecommerce.poczta-polska.pl. Nowa oferta będzie zawierać opakowania, których można użyć do przesyłania niewielkich przedmiotów jak ubrania, kosmetyki, książki czy płyty. Na doręczenie pakietu wraz z opakowaniem firmowym adresat będzie musiał poczekać do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta.
To usługa, z której dotychczas najchętniej korzystali użytkownicy platform sprzedażowych i portali aukcyjnych oraz małe sklepy internetowe. Po analizie oczekiwań klientów rozszerzyliśmy dotychczasową ofertę o nowe rodzaje pakietów, utrzymując możliwość pakietowego zakupu usługi nadania paczek przez eSprzedającego – wyjaśnił Paweł Kopeć, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.
Ponadto dodał, iż „celem Poczty Polskiej jest budowa sprzyjającego środowiska do rozwoju polskiego eCommerce, którego elementem jest dopasowanie form dostawy do różnego asortymentu sprzedawanego w internecie.
Każdy z pakietów zawiera określoną liczbę opakowań firmowych. Klient Poczty ma do wyboru 5, 30, 50 lub 100 sztuk o wymiarach, po rozszerzeniu opakowania: szerokość 210 mm x długość 300 mm x grubość 50 mm. W ramach usługi Polecony eCommerceistnieje możliwość nadania przesyłek o masie do 1 kg. Poczta deklaruje gwarantowany termin doręczenia dla Poleconego Priorytet w następnym dniu roboczym (D+1, pod warunkiem nadania do godz. 15.00) oraz dla Poleconego Standard do 3 dni roboczych (D+3). Każda nadana przesyłka w ramach tej usługi jest traktowana jako wartościowa do wysokości 100 zł.
Komentarze