Jak mawiają ,,Historia lubi się powtarzać...”, a oprócz tego, że powtarza się często to zwykle zaczyna się też tak samo. Masz firmę i planujesz przenieść swój biznes do Sieci. Potrzebna jest więc strona WWW, nic prostszego – myślisz. Dobra strona internetowa to początek strategii obieranej przez firmy, której celem jest pokazanie się w Sieci. Jednak to zdecydowanie za mało, a w wielu przypadkach dobra strona jest dobra tylko z punktu widzenia jej właścicieli. O tym, dlaczego warto zaistnieć w Sieci i jak wykorzystać potencjał strony WWW opowiemy Wam w naszym artykule.
Kiedyś, lata temu, fajny dodatek – dziś absolutny must have nie tylko dużych korporacji ale i małych, lokalnych firm. Podstawowe źródło informacji, a tym samym narzędzie, dzięki któremu wywołujesz pierwsze wrażenie u potencjalnego Klienta. To między innymi dlatego warto zadbać, aby strona nie tylko atrakcyjnie wyglądała ale była funkcjonalna i przyjazna dla użytkownika, którego pewnie masz nadzieję zamienić w Klienta. Na co postawić przystępując do zlecenia serwisu WWW? Z całą pewnością na unikalność! Nikt nie lubi być kopiowany, ani być postrzegany jako cudza kalka.
Gotowce podkładało się w szkole. Teraz zrób to porządnie i na starcie odrzuć szablony stron WWW. Wybierz autorski system i stwórz profesjonalny wizerunek w Sieci, dzięki unikalnej szacie graficznej, którą zaprojektuje dla Ciebie studio graficzne. Przecież doskonale zdajesz sobie sprawę, ile sam wiesz o kolorach – no właśnie! Zleć grafikę specjaliście, który zadba o stworzenie odpowiedniego klimatu na Twojej stronie, tak by wywołać skojarzenia spójne z wartościami Twojego biznesu. Nie daj się pomylić z inną firmą. Weź głęboki oddech i pokaż się swoim nowym Klientom!
Wyjdź z cienia i pokaż zdjęcia Twojej firmy i pracowników. Każdy z nas woli wiedzieć z kim ma do czynienia. Zbuduj wizerunek wiarygodnej firmy. Skorzystaj z usług profesjonalnego fotografa , a banki zdjęć zostaw amatorom.
User Experience – to nie nowa gra na konsolę, a wrażenie użytkownika, który wchodzi w interakcję z Twoją stroną internetową. Zadbaj o niezbędne funkcjonalności serwisu, które umożliwią intuicyjne poruszanie się po stronie i pozwolą na łatwe odnajdywanie potrzebnych informacji. Nie pozwól, aby brak odpowiedniej nawigacji sprawił, że zdenerwowany brakiem informacji użytkownik opuści Twoją stronę. Możesz być wtedy pewien, że poszedł do konkurencji.
Od ,,lania wody” pewnie wolisz lane piwo. Możesz być pewny, że inni także. Zadbaj więc o unikalne treści zredagowane samodzielnie lub na zamówienie osoby, która przygotuje je w sposób merytoryczny. Postaw na jakość, a Klienci na pewno to docenią. Wykorzystaj Content Marketing (Marketing Treści), aby zaistnieć jako ekspert w swojej branży.
Po prostu bądź! - tam gdzie Cię szukają i zadbaj o responsywność (Responsive Web Design) swojej strony. Pozwól użytkownikom przeglądać Twój serwis na dowolnym urządzeniu. Przecież w innych sytuacjach używają komputera, smartfona i tabletu.
Łam zasady! Ale nie w wyszukiwarce i działaj zgodnie z wymogami stawianymi przez Google – po co? O tym, przeczytacie już niedługo w kolejnym artykule.
Potraktuj stronę WWW jak wirtualną wizytówkę Twojej firmy. Uświadom sobie, jak ważna jest nie tylko dla Twojej firmy ale przede wszystkim, dla osób które szukają usług czy produktów takich, jak te, które oferujesz. Wyciągnij rękę do potencjalnych Klientów i … Stop. To nie takie proste. Dobra strona nie wystarczy. Pomyśl o Sieci, jak o dżungli, w której błądzą miliony użytkowników każdego dnia poszukując informacji. Co będzie ich kompasem, który sprawi, że trafią właśnie na Twoją stronę? Mowa o strategii marketingu 360 stopni (360 Degree Marketing), który pozwoli Ci pokazać się w Sieci i wyłapać z niej tylko osoby realnie zainteresowane Twoją ofertą. Chcesz wiedzieć więcej? Do zobaczenia, to znaczy przeczytania, w kolejnym artykule!
Komentarze