Największy chiński portal handlowy, jakim jest AliExpress, coraz bardziej rozpycha się łokciami na europejskim rynku e-commerce. Wprowadza nowe usługi i udogodnienia dla europejskich klientów, w tym również na naszym dość wymagającym rodzimym rynku, który od lat jest zdominowany przez grupę Allegro.
AliExpress właśnie zaprezentował nową usługę, dzięki której towary zamawiane z Chin za pośrednictwem tej platformy, dotrą do polskich klientów szybciej, bowiem czas dostawy niektórych produktów będzie można skrócić do 15 dni. Dotychczas rzeczy oferowane na AliExpress mogły konkurować przede wszystkim ceną, ale długi czas oczekiwania na przesyłkę był czynnikiem zniechęcającym do zakupów. To ma się zmienić. Chińczycy dostrzegają duży potencjał w polskim rynku e-commerce, który wciąż się dynamicznie rozwija:
Polski rynek e-commerce jest nadal jednym z najszybciej rozwijających się w Europie, a AliExpress ma na nim mocną pozycję i wykorzystuje ten wzrost. Łączona dostawa przesyłek z Chin, z korzystną ceną i szerokim asortymentem, z którego słynie AliExpress, polepszy i znacznie przyspieszy logistykę zamówień dla polskich konsumentów. – stwierdził prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią - Gary Topp.
Komentarze