Polscy konsumenci szukając produktów w sklepach internetowych, oczekują przede wszystkim okazyjnych cen. Z tym Amazon może mieć problem. Analitycy firmy Dealavo porównali ceny ponad tysiąca produktów z obu serwisów i doszli do wniosków, że ceny na Allegro są po prostu niższe.
Amerykańskie gigant podjął decyzję o wejściu na polski rynek bez programu Prime. Jest to forma abonamentu, który znamy już z Allegro z postaci Allegro Smart. W konsekwencji klient polskiego sklepu Amazon może otrzymać darmową dostawę zamówionych produktów dopiero od 100 zł, natomiast klienci Allegro Smart mogą cieszyć się darmowymi przesyłkami już od 40 zł.
W konsekwencji dość krytycznych opinii dotyczących sklepu Amazona, akcje Grupy Allegro zdrożały, a analitycy uznali, iż rodzimy serwis handlu internetowego ma spore szanse w walce o rynek polskiego handlu internetowego.
Komentarze