InPost, który obecnie przeżywa dynamiczny rozwój, postanowił podnieść ceny swoich usług. Na początku kwietnia klienci tego operatora największej sieci automatów pocztowych mogą spodziewać się podwyżki cen usług kurierskich oraz dostaw do paczkomatów.
Podniesienie cen nie jest dużym zaskoczeniem. W związku z licznymi inwestycjami tego potentata usług automatyki pocztowej, w tym przejęciami na rynkach zagranicznych, czy planach zainwestowania Rafała Brzoski w eobuwie.pl, spółce potrzebny jest kapitał. Na zmianę cennika pozwala również ugruntowana już pozycja na polskim rynku, dzięki licznej sieci punktów i lukratywnych kontraktów z Allegro czy Amazonem.
Wzrost cen będzie dotyczył wszystkich doręczeń przesyłek o każdym gabarycie. Od 1 kwietnia br. cennik będzie przedstawiał się następująco:
- nadanie paczki o gabarycie typu A (8×38×64 cm) - 12,99 zł (obecnie 11,99 zł),
- nadanie paczki o gabarycie typu B (19×38 ×64 cm) - 13,99 zł (obecnie 12,99 zł),
- nadanie paczki o gabarycie typu C (41×38×64 cm) - 15,49 zł, (czyli o 50 groszy drożej niż teraz),
- nadanie mniej niż czterech przesyłek paczkomatowych u kuriera: 1 paczka - 6,15 zł (obecnie 4,31 zł), 2 paczki - 5,54 zł (obecnie 4,31 zł), 3 paczki 4,92 zł (obecnie 4,31 zł), w przypadku nadania 4 paczek cena pozostanie taka sama (4,31 zł)
Podwyżki zostaną wprowadzone niezależnie od sposobu nadania, przy wszystkich udostępnionych opcjach wysyłki.