Na temat sklepu wypowiadaliśmy się za pośrednictwem naszego profilu na wykop.pl. Tam właśnie dowiedzieliśmy się, że coraz większa liczba osób jest poszkodowanych przez sklep. W związku z coraz większą liczbą opinii na temat sklepu przedstawiamy cechy, które w naszej ocenie powinny stanowić sygnał alarmowy dla klienta sklepu.
Ceny markowych smartfonów są zdecydowanie zaniżone np. iPhone 7 32GB kosztuje 1699,99 zł czyli ponad 400 zł taniej niż w innych konkurencyjnych sklepach. Z opinii klientów wynika, że sprzęt prawdopodobnie jest sprowadzany z Chin. Dodatkowo z opinii wynika, że sprzęt dociera niekompletny lub jest zatrzymywana przez urząd celny.
W formularzu zamówienia sklep oferuje tylko płatność w formie przedpłaty na konto bankowe. To zdecydowanie podejrzana cecha, która powinna stanowić sygnał alarmowy dla klienta. Oczywiście mamy na uwadze, że sprzedawca nie ma siedziby na terenie Polski, więc płatność gotówką przy odbiorze po prostu odpada. Jednak w takim przypadku sprzedawca powinien udostępnić płatności za pośrednictwem karty kredytowej, która zabezpiecza środki kupującego. Warto również dodać, że sklep w regulaminie informuje o możliwości zapłaty za pośrednictwem DotPay.pl lub PayU.pl
Sklep podaje dane sprzedawcy wraz z adresem jego siedziby tj. Londyn. Natomiast w ogóle nie jest wskazany polski adres do zwrotu lub reklamacji w Polsce co w praktyce bardzo ogranicza skorzystanie z tych uprawnień. Co w naszej ocenie należy uznać za podejrzane, skoro oferta sklepu jest skierowana do polskiego klienta. Stanowi to także naruszenie ustawy o prawach konsumenta.
Chcesz dowiadywać się o nowych oszustwach krążących w Sieci, w tym także o najnowszych fałszywych e-sklepach?
Komentarze