Postanowiliśmy sprawdzić ten sklep dokładniej. Po audycie zarówno dokumentów na stronie, jak i informacji zawartych w sieci, mamy wątpliwości co do rzetelności sklepu. Poniżej przedstawiamy cechy, które powinny stanowić sygnał alarmowy dla każdego klienta.
Regulamin nie zawiera informacji wymaganych przez ustawę o prawach konsumenta. Co prawda, sklep jest prowadzony przez przedsiębiorcę, którego siedziba jest w Anglii i w związku z tym, ma on obowiązek stosować prawo tego kraju. Natomiast ustawa o prawach konsumenta została dostosowana do przepisów obowiązujących we wszystkich krajach UE, w związku z tym brak informacji wymaganych przez tę ustawę należy uznać, za podejrzaną cechę. Dodatkowo regulamin zawiera liczne postanowienia, które ograniczają prawa klienta m.in. w zakresie reklamacji oraz zwrotu produktu.
W regulaminie podane są dwie formy płatności, przelew na konto oraz płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności. Natomiast po uzupełnieniu formularza zamówienia, płatność ogranicza się wyłącznie do przedpłaty na konto bankowe.
Termin realizacji zamówienia jest znaczenie wydłużony i wynosi zgodnie z regulaminem sklepu do 40 dni roboczych! Dodatkowo sklep posiada postanowienie, które może zostać uznane za klauzulę niedozwoloną tj. Nie spisanie protokołu szkody uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
Na jednym z forów internetowych pojawił się wątek „E-mediowo.pl - czy sprzedają oryginalne telefony?” gdzie wielu użytkowników twierdzi, że w ogóle nie otrzymało towaru zamówionego w sklepie.
Komentarze