Jakiś czas temu nasza czytelniczka poprosiła nas o audyt sklepu las-rp.pl. Wówczas zalecaliśmy ostrożność przed zakupami z uwagi na brak regulaminu oraz podstawowych informacji o sprzedawcy. Z uwagi na możliwość zapłaty kartą kredytową nie wydawaliśmy oficjalnego zalecenia, jednak po nowych informacjach uzyskanych od czytelniczki która wykonała zakupy w sklepie, jesteśmy do tego zobowiązani.
Po umieszczeniu nazw produktów w porównywarce cenowej szybko dochodzimy do wniosku, że ceny w sklepie są podejrzanie niskie.
Na stronie sklepu w ogóle nie ma takiego dokumentu. Z innych zakładek na stronie „Polityka Prywatności” czy „Dostawa” nie dowiemy się kto jest sprzedawcą. Brak podstawowego dokumentu, który jest wymagany przez ustawę o prawach konsumenta oraz ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną jest zdecydowanie podejrzaną cechą.
Sklep oferuje wyłącznie płatności za pośrednictwem karty kredytowej. Z informacji uzyskanych od czytelniczki wynika, że po zakupie w sklepie, z jej karty została pobrana większa kwota niż była podana w zamówieniu. Następnie po 3 dni została jej pobrana dodatkowa kwota. Czytelniczka zablokowała kartę i złożyła reklamację w banku.
Na stronie sklepu nie ma podanych jakichkolwiek danych kontaktowych.
Chcesz dowiadywać się o nowych oszustwach krążących w Sieci, w tym także o najnowszych fałszywych e-sklepach? Dodaj swój adres do Fake News Alert - gdy tylko pojawią się nowe oszustwa i nieprawdziwe informacje - poinformujemy Cię o tym. Otrzymuj aktualne ostrzeżenia o zagrożeniach w internecie.
Komentarze