Google zmienia system wyświetlania wyników wyszukiwania.
Od tej chwili algorytm będzie pomijał adres z którego będziemy szukali wyników w sieci. Jak wynika z analiz aż 20% wszystkich zapytań w wyszukiwarce dotyczy rzeczy specyficznych dla danej lokalizacji użytkownika. W związku z powyższym firma postanowiła uprościć sposób, w jaki wyświetlane są wyniki wyszukiwania.
Od teraz, niezależnie od tego, z jakiego adresu internetowego wchodzimy na wyszukiwarkę Google - czy to Google.pl, Google.co.uk lub Google.com - to wyniki wyszukiwania będą powiązane z krajem lub lokalizacją, w której znajduje się użytkownik.
Przykładowo, jeśli wyjedziemy na urlop do Grecji, to nawet jeśli wejdziemy na naszą lokalną wersję Google.pl wyniki będą i tak sprofilowane dla Grecji. Po powrocie do Polski oczywiście wyniki ponownie będą wyświetlane dla polskich treści.
Komentarze