Dziś od rana, tj. w poniedziałek, klienci kilku polskich banków mają problemy z dostępem do bankowości elektronicznej. Problemy dotyczą banków: ING Banku Śląskiego, Alior Banku, Banku Pekao, BGŻ i Banku Millennium.
Występowanie problemów oraz ich skalę potwierdza serwis Down Detector, który odnotował bardzo dużą liczbę zgłoszeń od użytkowników. Klienci zgłaszają przede wszystkim, że nie działają serwisy internetowe oraz aplikacje mobilne poszczególnych banków. Poniżej prezentujemy, z czym zmagają się poszczególne banki:
Bank potwierdza, że między godziną 12:00 a 13:00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. W tej chwili systemy bankowe działają, ale nie ma dostępu do historii transakcji oraz analizy wydatków. Bank pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Próba zalogowania się do bankowości internetowej kończy się komunikatem o chwilowej niedostępności systemu. Użytkownicy nie mają nawet możliwości podejrzenia stanu konta w przeglądarce internetowej. Bank informuje m.in. na swoim profilu FB, że pracuje nad usunięciem problemów.
Około godz. 12:00 przestał działać serwis Banku Pekao. – Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej – czytamy na oficjalnym profilu Banku Pekao.
Od rana występowały także problemy z dostępem do bankowości internetowej Banku Millenium. Nie działał serwis internetowy oraz aplikacja. Działanie serwisu miało zostać przywrócone, a prace nad przywróceniem działania aplikacji wciąż trwają.
Komentarze