Portal bezpiecznego e-biznesu

Analiza sklepu internetowego: tniemyceny.net

W związku z rosnącą liczbą zapytań na temat sklepu internetowego tniemyceny.net postanowiliśmy stworzyć na jego temat artykuł.
Analiza sklepu internetowego: tniemyceny.net

Na temat sklepu tniemyceny.net dowiedzieliśmy się od naszego Czytelnika, który za pośrednictwem naszego profilu na FB, pod postem dotyczącym sklepu e-udanezakupy.pl zamieścił ostrzeżenie dotyczącego właśnie tego sklepu. Głównymi zarzutami kierowanymi pod adresem sklepu przez naszego Czytelnika jest brak rzetelnych informacji na stronie sklepu – chodzi o informację podaną na stronie sklepu „zaufało nam tysiące klientów” – chociaż sklep działa od lipca 2018 r.

Z naszej strony kontaktowaliśmy się ze sklepem, wykonywaliśmy także zakupy w sklepie. Sklep zapewnił nas, że wszelkie tego typu komentarze stanowią pomówienie oraz są dla nich krzywdzące. Tym samym nie wydawaliśmy oficjalnego ostrzeżenia na temat sklepu i przez cały czas monitorowaliśmy sklep.

Z czasem jednak zaczęło się do nas zgłaszać coraz więcej osób za pośrednictwem naszego profilu na FB z zapytaniami dotyczącymi właśnie tego sklepu. Większość z tych osób złożyło zamówienie w sklepie, jednak z uwagi na długi okres dostawy nabierały wątpliwości co do rzetelności sklepu. Warto podkreślić, że ze wszystkim z tych osób sklep skontaktował się i zapewnił, że towar jest już wysłany. Zgodnie z regulaminem sklepu, średni czas dostawy wynosi od 10 do 14 dni roboczych.

Z komentarzy na naszym profilu na FB wynika, że sklep nie realizuje terminowo zamówień, a jeden z klientów sklepu czeka na telefonu, który został zamówiony w ….. październiku. W naszej ocenie problemem sklepu jest brak polskiego adresu do zwrotu lub reklamacji produktu.

Czy macie jakieś doświadczenia związane ze sklepem tniemyceny.net?

[Aktualizacja - 06.12.2018 r.]

Skontaktowali się z nami przedstawiciele sklepu tniemyceny.net i zapewnili nas o swojej uczciwości i rzetelności. Sklep działa na zasadzie dropshippingu co powoduje wydłużony czas oczekiwania na przesyłkę. W przypadku wydłużonego czasu dostawy, sklep prosi wszystkich swoich klientów o kontakt bezpośrednio ze sklepem.

[Aktualizacja - 16.01.2019 r.]

Z informacji, które do nas docierają wynika, że sklep oferuje produkty używane (regenerowane), które nie posiadają gwarancji.

Komentarze

‹ Poprzedni artykułSamochodowe systemy multimedialnej rozrywki wykorzystane do kradzieży danych z Twojego telefonu! Następny artykuł ›Profesjonalne doradztwo podatkowe dla firm - oszczędzaj czas i pieniądze.

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco, czuj się bezpiecznie w sieci. Wcale nie spam. Zapisz się do Newslettera.

Drukarnia Fortuny - kalendarze

Adwokat Art. 178A KK Katowice

Legalniewsieci.pl © 2024. Realizacja: Bling SH. Kodowanie: weboski.

Legalman

Logowanie


Nie masz jeszcze konta?

Zachęcamy do założenia konta.
Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.
Zarejestruj się