Po audycie informacji na stronie internetowej mamy wątpliwości co do rzetelności sklepu. Poniżej przedstawiamy cechy, które powinny stanowić sygnał alarmowy dla każdego klienta.
Markowe produkty są w niższych cenach niż w innych konkurencyjnych sklepach. Warto jednak dodać, że różnice dotyczą tylko wybranych produktów.
Sklep oferuje dwie formy płatności czyli przedpłata na konto bankowe oraz płatności przy odbiorze za tzw. pobraniem. Z informacji na stronie (logo w stopce) wynika, że sklep oferuje także płatność za pośrednictwem DotPay.pl, ale w formularzu zamówienia takiej możliwości nie ma. Natomiast po wybraniu płatności za tzw. pobraniem sklep dolicza dodatkową prowizję w wysokości 3% wartości zamówienia – co naszym zdaniem powinno wzbudzić podejrzenie klienta. Kontaktowaliśmy się ze sklepem w sprawie naliczania prowizji i obsługa wyjaśniła nam, że dotyczy to tylko wybranych produktów, co nie jest prawdą ponieważ prowizja jest doliczana przy każdym zamówieniu.
W serwisie opineo.pl do 26 lutego 2018 r. możemy przeczytać wyłącznie pozytywne komentarze na temat zakupów w sklepie. Natomiast od 27 lutego 2018 r. negatywne komentarze są w trakcie wyjaśniania w tzw. OpiConnect. Warto jednak zwrócić uwagę, że od tego dnia pojawiają się wyłącznie negatywne komentarze.
{REKLAMA}
Adres sklepu został zarejestrowany w dniu 22 stycznia 2018 r. – krótki okres działania sklepu połączony z innym w/w cechami, stanowi zdecydowanie podejrzaną cechę.
Chcesz dowiadywać się o nowych oszustwach krążących w Sieci, w tym także o najnowszych fałszywych e-sklepach? Dodaj swój adres do Fake News Alert - gdy tylko pojawią się nowe oszustwa i nieprawdziwe informacje - poinformujemy Cię o tym. Otrzymuj aktualne ostrzeżenia o zagrożeniach w internecie.
Komentarze